Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2008

Ηλια Ζερβου Αργοστολι Σπίτι οικογενείας Λεωνίδη Κατσαΐτη το 1915

Η προγιαγια μου Αννα Κατσαΐτη -Πανα συζυγος του γιατρου Λεωνίδη Κατσαΐτη και μητερα του παπου μου Γερασιμου Κατσαΐτη

Ο Παπους μου Γερασιμος Κατσαΐτης και η γιαγια μου Αλεξανδρα Κατσαΐτη τα πρωτα χρονια του γαμου τους.

Η οδός Ηλία Ζερβού εχοντας πίσω μας τον κήπο του Νάπιερ αρχές του 1900.
Σπίτια Δεξιά
1.Θάνος Α Ευστάθιος Αιμιλία Αλεξανδράτου
2.Αγνώστου (κακής διαγωγής)
3.Καλαφάτης
4.Κατσαΐτη
(Γερμανική Κομαντατούρ στην κατοχή)
5.Καμμένο Γυμνάσιο
Σπίτια αριστερά απέναντι
οικία Χωραφά
με δέντρα:οικία Δελαπόρτα



Στο χωρο προυπηρχε η οικια της οικογενειας Πανα και μετα χτιστηκε δευτερο σπιτι της οικογενειας Λεωνιδη Κατσαΐτη. Ο Λεωνιδης πεθανε Δεκεμβρη του 1913. Στο σπιτι αυτο εζησε η οικογενεια του Γερασιμου Κατσαΐτη και της συζυγου του Αλεξανδρας Αλεξανδρατου με τα πεντε παιδια τους. Λεωνιδα ,Κωνσταντινο , Αννα ,Βιβη, Διονυση.
Αυτο μεχρι το  1928 που μετακομισαν στην Αθηνα στην οδο Κωλετη 21 στα Εξαρχεια.Το σπιτι πουληθηκε αρχες δεκαετιας 1950 πριν τους σεισμους. Ειχε ζωγραφιστα ταβανια και αγαλματα.
Μια περιγραφη το 2016 απο την θεια μου Αννα Κατσαΐτη Καραμανου (γεννηθηκε το 1918 )που εζησε εκει τα πρωτα παιδικα της χρονια
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: